Kak Long Cari Makan: Episod 2 (Copyright Reserved)

/
0 Comments
Salam.
alop sumer...ari ni aku bawak bekal...yea yea...slamat tinggal cafe penderitaan jiwa raga...wakakka..sekurang-kurangnye aku terslamat dr gangguan jiwa kacau....utk ari ni le...smlm sengaja masak lebey2 sbb nak bawak bekal...tp dlm hati aku curiga jugak.."sempat ke bangun nak panaskan lauk?" huk2...aku bawa bekal pe ari ni? meh kita intai...(klu mata ketumbit, tanggung sendirik)

nasi putih
sup ayam (smlm ayah ngidam nak sup...masak jela...resipi? hentam sajala...dgn aku sng je...wakkakakaa)
kobis goreng + sayur jagung
kicap pedas sbg pelengkap kpd sup ayam aku...(yg ni, secret recipe oleh aku yg di adjust oleh kak cik...)

aku tak leh tulis byk2, sbb perut pun dah lapo..berbunyi keroncong, lagu gaia, sumer ada....nak komen pun tak leh..nnt diskriminasi..wakkakakaka
tp yang nyata, ari ni aku sungguh hepi sbb makan sedap! opsss...adakah itu pun di kira diskriminasi? :-p

frog: ari ni aku tak kirim tau geng ronggeng cik kiah. mgu depan eh...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts