Kak Long: Epilog 3 (4 U Smudge!)

/
0 Comments
Salam.
Alop...ari ni aku lagik hepi walaupun lewat smpi opis..huk2...pe tidaknyer, semalam tgk Carling Cup MU vs Wigan..for sure lee....Wigan bukan lawan MU dan aku berterima kasih pd Wigan sebab telah mengalahkan Chelsea daripada mara ke final! wakakkakaa...terima laaaa kesan sepakan dewa tahap 888 langit ke-7. 4-0! the best part is, the victory was dedicated to Alan Smith!

ari tu makan kat Restaurant D'Tasik kat UNITEN, bangi. asalnyer depa nak makan buffet mongolia. skali pi, buffet tu promosi sajaa..dah hbs. jadi, kami amik ala carte. sumernya okek. hage pun berpatutan. leh menang anugerah anak katak. sebab sumernya serba sederhana! patut ayah tak amik ayam mlm tu, rupenyer dia was2..hehehe
"kamu tak takut makan ayam?"...
"tak laa ayah..kuman dia dah mati masa kena masak."
itu lee jawapan kami. aku tak mo citer byk2 psl restoran ni, sbb malas...huk2


frog: aku nak buat baju kurung berlinen! ada sapa tau tempat jahit yg sumernyer okek tak? nak pakai b4 19 ni...uwaaaaaa


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts