Epilog Kak Long: Nationality di Pagi Hari

/
0 Comments
Salam sumer.

pada suatu ari kak long dengan merah nak pi tempat keje. apabila sampai di trafik lite umah kak long, tiba-tiba mata kak long tertarik untuk melihat sesuatu yang ada di depannyer. bukan eksiden, bukan gauh (sayang skali), bukan tolong-menolong, bukan etc. di simpang 4 itu, kak long terlihat 5 bijik keta yang warnanyer selari jeeee....bukan merah ehhh.

kelime-lime keta itu berwarna silver aka perak. namun yang paling kak long tertarik ialah kesemua keta2 itu ialah keta nasional. ye adik2, keta nasional ialah keta yang di buat oleh negara kita sendiri. berbanggala kita sumer sbb merah pun berasal dr sini cuma bertirikan keluarga di jepun.

2 biji kelisa, 2 kembara, 1 perdana. dan tetibe, ehh....tambah lg sebijik kelisa pun warna silver. laju je mengejar lampu trafik yg masih hijau. menjadikan calculation = 6 bijik silver national. ye adik2, 5 + 1 = 6. sapa jawab salah, meh sini kak long jentik mcm jentik buah jentik2.

pada sapa yg tak kenai buah jentik2, buah jentik2 ni comeiiii je tp sedap. nak mkn dia, kena jentik baru laa kulit nyer terbukak then leh la ngap! mmg famos kat utara esp dusun wan kak long. rindu nyerrrrrrr kat wan! tunggu laa kepulangan cucu wan ni musim buah. heheheeee.

sbelum kak long merepak merabai, itu lee saja citer untuk ari ni. sronok pulak tgk boria warna cam tu dan dari negara yg sama. huk2

frog: kak long anak malaysia! tetibe jeee smgt negara. yelah kalau tak, penuh dgn "tourist"2 jiran je....tp la ni mmg dah merata pun..lau tak org tak mengata...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts