Katak ohhhh Katak

/
0 Comments
Salam. Esok nisfu syaaban. Berderet email aku dpt dok peringat psl nisfu syaaban. Alhamdulillah. Walau tak sebyk gambo cik ehh puan orrr datin ct kawen.
At least masih ada org yg amik tau. Dr awal mgu ni lg aku dah sibuk nak masak pe mgu ni. Sbbnye plan nak poce smpi sabtu. 14-16 syaaban. insya-Allah. tp sabtu ni ada kenduri doa slmt kawan lak. hmmm...

Mgu lepas buat lasagna. Apa kelas nak bawa ke opis. tak dan beb!
1st attempt, not bad. pasni leh wat lg. huhuuuu

mgu ni nak wat mee rebus johor lak. insya-allah. dah lama nak wat tp tertangguh je.
mgu ni leh laa wat. lg pun tok cik kat ipoh ada tanya masa aku baru2 sgtttt kawen,

"org johor mesti reti buat mee rebus. mee rebus johor sedap. dah lama tok cik tak makan."

gulp.
sebaik tok cik test aku lepas kawen. lau b4 kawen, sure kena tapis lagik ni.
mmg mee rebus johor sedap lg2 lau mak aku yg buat. sbb tu aku tak buat.

"tok cik, saya belum khatam lg mee rebus johor. nanti dah khatam, saya buat utk tok cik."

muka dah tersengih-sengih ala kerang.
itu janji aku yg belum terlaksana pd tok cik ipoh. tak lama lg tok cik nak dtg.
kenalaa aku khatam kan cepat2 mee rebus ni. nanti dia dtg, ala2 dah hafal resipi laaaa. heheheheeee. cuba try test laa mee rebus johor nanti.



sebut psl makanan adalaa sorg invisible man ni, bgtau ada kuar paper psl jus dr kulit katak.
sungguh kijammmmmmm....kome leh tak cari benda lain utk di minum kaaaaa!
byk lg jus2 lain yg tak hbs minum sibuk nak rosakkan katak tuuu.
nak sgt hijo, amikla wheat grass kaaa, kiwi ka, pegaga kaaaa.

walau dah habis benda hijo kat muka bumi ni, aku takkan minum jus kulit katak tu.
*ayat ni sempena interbiu adam dgn linda onn kat era ptg smlm. dan laa dgr sat. adam ckp, "sumpah. walau dah hbs perempuan kat dunia ni pun, saya takkan jadi gay".
itu laaa respon dia bila di tanya psl gosip2 aka fitnah yg di lemparkan pd dia. huhuuuu

bezanya di sini aku tak nak sumpah. huk2...

frog: selamatkan katak2 itu...nanti xde sapa nak panggil ujan!


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts