Yang Baru & Yang Lama.

/
0 Comments
salam semua.

selamat tahun baru 2008 :)

mcm biasa le..tahun baru, azam baru. seigt aku tahun 2007 aku takde azam. huk2.
utk tahun ni, aku ada azam. azam 2008 aku:

1- nak turunkan berat badan tanpa sekat tekak aku :)
2- nak setelkan urusan2 rasmi loan umah. beban aku...
3- etc. (tersirat). panjang noo nak elobarate. tak yah lah tau...

opssss...sbelum aku labuhkan tirai tahun baru :), update utk 2007:

1- aku dah jadi mama :) nama putera sulung kami Muhammad Hazim Bin Mukhizam. DOB 25-Jun-2007, Hospital Putrajaya, 3.15 petang, 3.2kg. ni gambo2 dia..aku tgh rajin giller ni dok upload2 gambo...kat SINI pun ada lagik :)

hazim1


hazim2


raya


2- kami dah duk sendiri kat Desa Pinggiran Putra. Alamat je kajang tp dekat bangat dgn putrajaya. sempadan sepang-putrajaya. 1-Apr-2007 kami pindah.

3- zam dah tukar kat ibu pejabat penjara, bukit wira, kajang setelah 1.5 tahun duk kat melaka. 1-Jan-2007. Alhamdulillah. ni rezki baby. waktu tu, akulah manusia paling hepi bila husband aku masuk penjara. muahahaha.

pada semua, selamat tahun baru 2008. jgn lupa Maal Hijrah aka Awal Muharram 1429 10-Jan ni...asyik new year mat saleh jee igt. new year sendiri tak igt. huk2.

frog: hmm...rmi lak sdara mara sahabar handai birthday bulan 1. kena catu ni...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts