It's All About Hafiy

/
2 Comments
Assalamualaikum w.b.t.

hi there. ari ni entry ni di buat khas atas permintaan ramai. hehehehe...pasal adik Hazim = Muhammad Hafiy. sori laa yea..bukannye tak nak buat..tp terlupa :) byk sgt benda nak update (konon2nyer...)

so, hmm....okek. DOB Hafiy 15 MAY 2010, ari Sabtu (igt tu..hadiah jgn lupa tau aunty2, uncle2 smua). mcm abang dia, tmpt lahir Hospital Gomen @PTJ. pukul 7.49 pg dia kuar. Alhamdulillah. mcm abang dia jugak, dia ni overdue jugak tp 5 ari je...Hazim 7 ari. hehehe. ari jumaat tu dah ada tanda2 dah. tp gigih dtg opis nak amik laptop (ayat cover je..sbenarnyee dha janji dgn budak2 opis nak mkn Kenny Rogers. hehehee. sbelum pantang kan. redah ajeee laaa). dia kuar dgn kussssmangatnyee. 3.62 ko. doc budget dlm 3kg jugak. cma abang dia (asyik2 cam abg dia. biarlaaaa. like brother like brother maa). tak caya gak kusssmangat cam tu tp takpelaa..aku tak kisah yg penting sihat & selamat.


gambo fresh baru kuar dr 'oven'. hehehehe

skrg ni dia dah 10 bulan 9 ari. hehehehe. tgh menapak 2-3 langkah. haaiii...cam skejaaapppp jee nak dekat setaon dahh. Alhamdulillah nampak diorg ni mmg close laa. apa abang dia buat, dia ikut jeee...lau abg dia yg buat lawak, gerak skit jee dah gelak. lau kitorg tu, gerak smpi tahap gaban tp gelak dia alahai...dekut betutttt....


kecik2 pndi bergaya...mmg belajar dr abang dia.

sdara2 ckp hafiy ni kryptonite hazim. usik hazim xpe. lau usik @ nak amik adik dia, hmm..jawabla. pastu lau hafiy usik dia pun, xpe. jgn kita yg usik.


mana abang, mana adik?

enjoy laa gmabo2 Hafiy ni ehhh...

frog: Maksud Hafiy = yang memuliakan.


You may also like

2 comments:

~SaTo OrEo~ said...

macam dah anak Jopun dah..kenan pi jenjalan Jopun ari tu kot :D... tomeiii.... lain betol dah muka... lama tak pi melawat..

Jawapan kuiz:

adik kt atas,
abg kat bawah gambarnya.. :p

Along said...

sato: pandai pung...tepat skali. hehehe. tu le..nanti kita set date ehh..papehal pun 16 apr save tau. kenduri adik zam yg p'pn tu kat bangi. leh jumpa kat sana. hehehehe. sebaik jln2 kat jepon. lau aku jalan2 kat tmpt lain, hbs terkenan smua...

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts