To The World's Greatest Mom.

/
0 Comments
Assalamualaikum w.b.t.

hi peeps. firstly, sori le sebab bulan ni kurang lebat aku nyer entry. macam2 dugaan & Alhamdulillah atas semua perkara yang terjadi. doakan supaya segalanya di mudahkan untuk kami yea (^_^).

credit to islamic-quotes.
jarang-jarang kita aku nak cakap kat mak kita "saya sayang mak". tapi nuuuuun di sudut hati, kita tau kita sayang mak kita. dengan adanya hari ibu ni, marilah kita sama-sama amik kesempatan untuk mengucapkan "Saya sayang mak" pada mak kita. tambahan lak lau kita pun dah jadik mak. mesti nak anak kita ingat kat kita kan. huhu..touching skit entry ari jumaat ni.

pape pun, My mom rocks! yeay yeay! so do I (#_#) nyeh nyeh nyeh. tanpa mak kita & tak lupa juga abah kita, kita takkan ada kat dunia ni! jom balik kampung minggu ni jumpa mak kita ;) I know I'll.


Webbek: My mother is a walking miracle. ~Leonardo Dicaprio.

.


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts