Friday Series #6.

/
0 Comments
Assalamualaikum w.b.t.
 
senyummm...tak perlu kata apa-apa...
Salam Jumaat smua. Ari ni ari senyum aku. mak ada kat umah. semalam sampai dari perlis. esok kami sama-sama gerak ke johor lak! yippie. tak sabo nak balik kampung rasanya...

Hazim pun malam semalam buatlah manja-manja tenggiling dengan tok & nenek dia. pasai pe tau? pasai ari ni xnak pi skolah. amboi la hai. sebaik mama dia bertegas. macam-macam umpan guna. sebaik termakan gak. (#_#) 

bila nenek ada, sakit kaki laaa - nenek pun tolong urut, picit-picitkan kaki. jeles mama tau. pastu siap sound mama dia lagik. jangan panggil "mak". panggil "nenek". kena ajar hirarki panggilan kat dia ni.

okek peeps. jom sedekah senyuman ari ni (^___^) senyum tu kan sedeqah! Suker lagu Senyum by Malique & Najwa. Antara liriknyer:


Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit


Webbek: Beauty is power; a smile is its sword. ~John Ray.


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts