Accidentally Beautiful.

/
0 Comments
Assalamualaikum w.b.t.

Hi peeps. post ni sebenarnya kebetulan jeee jadik post. sebabnya, aku tengah selongkar notebook aku nak tengok gambar-gambar lama. nak dekat last-last, aku jumpa gambar ni.

gambar apa ni? artistiknya. bukan aku yang amik ni. hazim ke? advance betut anak aku ni. ke hero kecik pun ada bakat terpendam? huk2.

puas aku dok belek amende ni. peta negara mana pulak kan? dah habis otak aku perah, barulah tau jawapannye. huhu. ni kertas tentatif tabika dia. tak ingat program apa. huk2. 


janganlaa marah yea cikgu. dah jadik cam ni dah rupenya. tapi cikgu patut bangga pasal dapat anak murid yang mempunyai daya kreatip yang tinggi. huk2.

This is what I called "Accidentally Beautiful" (+_+)

Webbek: The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science.  ~Albert Einstein.




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts