Chop!

> > Upah maid mahal? Memang betut!

Upah maid mahal? Memang betut!

Posted on Friday, December 28, 2012 | 6 Comments

Assalamualaikum w.b.t. 

Hi peeps. dah baca tajuk post aku ni? tarik nafas. bawak bertenang. aku bukanla nak amik maid. cuma nak citer fakta yang terjadi baru-baru ni kat aku (suspender tak?)

tak sangka aku, maid ni lagik mahai hagenya. dahla bawah umur! 

untuk angkat baju & siram pokok bunga minta upah LOBSTER? ammmmmmmmmmmmboi! maid mana la ni kan?

........
......
.....
........
......
.....
........
......
.....
........
......
.....
........
......
.....
......
.....
......
.....
......
.....
......
.....
......
.....
.......
......
.....

untuk yang terer, bila baca keyword LOBSTER tu, sure tau sapa kan. huhu. jom layanz!


blog along25, along25, angkat baju, lipat baju, bawah umur
Haaazim, angkat kain jemuran...
  

blog along25, along25, angkat baju, lipat baju, bawah umur
(Gigih angkat baju yang lagik besar dari dia.)
 
blog along25, along25, angkat baju, lipat baju, bawah umur
(Penyepit, tolong masuk dalam beg penyepit yea.)

blog along25, along25, angkat baju, lipat baju, bawah umur
(Tahan...tahan. skit lagik nak habis tu...)


blog along25, along25, angkat baju, lipat baju, bawah umur
Hujan nak turun!

Sejuk perut mama dapat anak yang rajin. Amin.

Sejuk beku jugak dompet mama bila tanya nak apa as upah, nak Lobster. ke main! mama bagi anak udang je lah malam tu. huhu.

blog along25, along25, pizza hut, tempura prawn, upah maid
Pic credit to Pizza Hut.


Webbek: Bagi jugak lobster MFM kat Hazim. 2x mintak. tapi tak rekemen la Lobster kat MFM. baik amik platter lain. Alhamdulillah, dah rasa ni, xdela serba salah lau dia minta lagik. bg makan ketam Alai lagi sedap! dulu kecik2 masa demam. bila tanya nak apa, nak lobster. terdiam mak pak dia. huhu.

Comments:6

Anonymous said...

untungla ada "maid" mcm tu kan. aku pon lobster x pernah rasa manis ke masam. hihihi...

aku along said...

to "anonymous", bersabarla yea. lobster tu baek rasa yg sabah nyer. lg berbaloi. huhu.

.anisZ. said...

Huiii... mmg x mampu la nk amik maid mtk upah lobster.. keh keh keh

aku along said...

anisz, aku rasa utk sementara ni bakal maid ko minta upah "DOLE" je. nyum nyum nyum

.anisZ. said...

ha ha ha.. still affordable la kannn DOLE tu.. tkpe wei.. maid ko dah ke arah makanan sehat & behemah... jimat duittt kih kih kih

aku along said...

Amin.

Powered by Blogger.