Yang hilang tak pernah berganti lagi...

/
0 Comments
Assalamualaikum w.b.t. 

blog along25 cake
Pic credit Mr. Goo.

Semalam masa baca suratkhabar, dalam banyak-banyak berita pasal Ops Daulat, mata aku tertarik untuk lebih concentrate pada ruangan komen Tun Mahathir tentang status Melayu di negeri pembangkang. Details leh klik sini.

Apa yang Tun cakap tu memang kerisauan aku pun bukan je untuk negeri pembangkang tapi pada semua orang Melayu & agama Islam. Aku tak perlu nak olah apa yang Tun cakap sebab memang itula dia isi hati aku @ kerisauan aku.

Yang aku boleh cakap, aku rindukan pemimpin yang lantang macam Tun. Takde siapa berani nak persoal hak Melayu & agama Islam. Panggillah dia apa pun tapi korang kena pikir dalam-dalam masa depan anak cucu korang.

Aku ada cadangan, apa kata hijau putih & biru putih duk sebumbung. Dulu korang anti Tun. Sekarang Tun dah xde. Apa nak gado sama-sama kita??? Yang rugi kita. Orang kita terpecah dua. Orang lain bertepuk tangan & bersorak tanda gembira. Korang tak sedar ke?


Webbek: Dalam kita sibok-sibok mengenang jasa anggota polis yang terkorban dalam Ops Daulat, jangan dilupa pada anggota yang terselamat Ops Daulat jugak. Tak dapat nak citer detail sebab sensitip & tak suker.


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.

Contact Us

Name

Email *

Message *

Orang Kampung Saya

Mother Earth Lovers

Chocodates Supplier

Chocodates Supplier
Click picture to get the chocolatey taste (^_^)

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Chop!

Popular Posts